Eladó egy 1993-as, EUROPE szériás
1.9-es szívó diesel Golf 3-as.
Ára: ELADVA!


Bevezető
A korából adódóan vannak hiányosságai és hibái, amik nagy része idő függvényében javíthatóak saját kezűleg is a szükséges alkatrészek beszerzése után, így elsősorban annak ajánlom, aki szívesen foglalkozna vele. Ezeket, amiket csak idő hiányában nem csináltam meg rajta, illetve azokat, amik szerelőt igényelnek felsorolom lejjebb.
Telefonban nem biztos, hogy minden eszembe jutna, ezért hoztam inkább létre ezt a Weboldalt, hogy korrekten tudjam tájékoztatni a leendő tulajdonost, akárhol is értesül az eladásról.
Alap adatok
Gyártási év: 1993
Első forgalomba helyezés: 1994.07.11.
Km. óra állás: 365740 (Napi használatból adódóan változik.)
Szállítható szem. száma: 5 fő
Tulajdonosok száma: kettő
Üzemanyag: DIESEL
Hengerűrtartalom: 1896 ccm
Motorkód: 1Y221339
Teljesítmény: 47 KW
Sebességváltó: Manuális (5 fokozatú)
Műszaki vizsga: 2023.09.09.
Külső
Hibái:
Belső
Rendezett, tisztán tartott, nem dohányzó belső.Univerzális könyöklőt szereltem be. Ezzel a váltást meg kell szokni, mert a kézifék behúzhatósága miatt kicsit magasabban van. Vagy fel kell hajtani vezetés közben, vagy akinek nagyon nem tetszik, az kiszerelheti belőle. Szivargyújtó helyet dupla USB csatlakozó található, a telefonok töltéséhez, ami mutatja az aktuális akkumulátor töltöttségi szintjét is. Tetőkárpit kompletten cserélve lett feketére (nem csak újrahúzva), így a fekete és a szürke színek dominálnak az autó belsejében.
Hiányosságok:
Elektronika
Hibák:
Az utolsó előtti biztosíték azonnal kimegy. Korábban azt hittem a magnó okozza a hibát, így ezt kikötöttem, de mint később kiderült, nem ez a ludas. A hiba megtalálásához autóvillamossági szerelő kell. Amíg ez nincs meg a következők nélkül használható a gépjármű: Belső világítás, tetőablak, kilométeróra órája és aktuálisan megtett km.
Motor
Az eredeti 1,9-es szívó diesel van benne. Szép hangja van, normál használat mellett 6,6 literes fogyasztást mértem legutóbb. Vizet és olajat nem kell utánatölteni, füstmentes (mintha nem is diesel lenne).
Hibája:
Sajnos az egyik henger nem működik megfelelően. Több szerelő szerint is, csak tömítést kell cserélni (nem fűstől a jármű, nincs olaj a vízben és az olajban sincs víz, nem habzik), vagy a porlasztó csere nem sikerült megfelelően és ezt kell megismételni. Viszont a fűtés hiánya jelentkezik ezen okok valamelyike miatt, mert lelevegősödik az utastérben a fűtőradiátornál. E miatt a melegedésre dugóban figyelni kell, mert az első körben kering csak a víz és ez a mennyiség előbb felmelegszik. Henger tömítés cseréje vagy a porlasztó cseréje után rendesen le kell légteleníteni a rendszer, hogy a fűtés visszajöjjön és a melegedés megszűnjön. Ettől függetlenül használható a jármű, csak figyelni kell a vízre.